Heeft u vragen over de drukte op Schiphol en uw verzekering? Lees hier onze antwoorden.
De afhandeltermijn voor schademeldingen op reis- en mobiliteitsverzekeringen is langer dan u van ons gewend bent. Lees meer.
Door technisch onderhoud kunt u van woensdag 5 oktober 22:00 uur tot donderdag 6 oktober 01:00 uur, geen wijzigingen aanbrengen in uw verzekering(en).

Schade melden Watersportverzekering

Bent u slachtoffer van diefstal of heeft u schade aan uw boot? En wilt u de schade op een eenvoudige en snelle manier melden? Lees hier dan wat u moet doen.

Bootschade online melden

Heeft u een watersportschade? Vul dan dit schadeformulier in. Vervolgens kunt u het mailen naar wspschade@unigarant.nl

Bootschade telefonisch melden

Neem dan contact op met Unigarant of uw tussenpersoon. U kunt ons bereiken voor schade aan uw boot op 088 299 38 82 van maandag tot en met vrijdag van 8.30 tot 17.00 uur. 

Wat gebeurt er als u een schade bij ons hebt gemeld?

Na een schademelding nemen wij uw schademelding in behandeling. Bekijk welke stappen wij nemen wanneer u een schade bij ons heeft gemeld. 

Veelgestelde vragen

Wat gebeurt er als u de schade heeft gemeld?

Dan nemen wij uw schade in behandeling. Benieuwd hoe dat gaat? Dat leggen wij hier aan u uit.