Veel gestelde vragen over aanslag metro  Londen

Schade melden met uw polisnummer

Heeft u schade? Dat is heel vervelend. Wij helpen u graag zo snel mogelijk verder. Als u uw schade direct online meldt, verzekert u zich van de snelste schadeafhandeling.

Check: Heeft u uw polisnummer bij de hand? Dit nummer staat op uw verzekeringspapieren.

Reis of annulering

Voor schade, diefstal, verlies, pech of ziekte voor of tijdens uw reis of weekendje weg.
Schade melden reis of annulering

Schade melden Fiets

Is uw fiets gestolen of heeft u schade aan uw (elektrische) fiets?
Schade melden fiets

Schade melden vrijetijdsverzekering

Bij schade aan of diefstal van uw caravan, boot, vrijetijdsuitrusting of mobiele apparatuur.
Schade melden vrijetijdsverzekering

Schade melden voertuig

Voor schade aan of diefstal van uw auto, motor, camper, oldtimer, scootmobiel, scooter of bromfiets.
Schade melden voertuig

Schade melden Woonpakket Plus

Bij schade aan uw woning door bijvoorbeeld brand. Schade of diefstal van uw inboedel. Of voor aansprakelijkheidsschade, ongevallen en juridische conflicten.
Schade melden Woonpakket Plus

Wat te doen bij letselschade

Is er iemand gewond geraakt? Lees de brochure.

Heeft u een vraag over uw schade?

U kunt uw vraag over uw schade per e-mail of via het contactformulier aan ons stellen. Wij doen er uiteraard alles aan om het probleem zo snel mogelijk op te lossen. Lees hier meer over onze reactietermijnen.