Heeft u vragen over de drukte op Schiphol en uw verzekering? Lees hier onze antwoorden.
De afhandeltermijn voor schademeldingen op reis- en mobiliteitsverzekeringen is langer dan u van ons gewend bent. Lees meer.
Door technisch onderhoud kunt u van woensdag 5 oktober 22:00 uur tot donderdag 6 oktober 01:00 uur, geen wijzigingen aanbrengen in uw verzekering(en).

Neem contact met ons op

Heeft u een vraag over uw verzekering?

Wij helpen u graag. U kunt uw vraag op de volgende manieren aan ons stellen.

Facebook Contactformulier Adviseur

Verzekering afgesloten via adviseur?

En heeft u een vraag of wilt u een schade melden? Neem dan contact met hem op.

Heeft u een vraag over schade?

Wij helpen u graag zo snel mogelijk verder. U kunt uw vraag op de volgende manieren aan ons stellen. 

Facebook Contactformulier Adviseur

Reactietermijn

Unigarant is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 8.30 tot 18.00 uur.

Bekijk hier onze reactietermijnen.

Contact met webcare

Stel uw vraag aan ons webcareteam. We reageren binnen één werkdag.

Facebook Messenger Twitter

Telefoon

088 299 38 82 U kunt ons bellen maandag tot en met vrijdag van 8.30 tot 18.00 uur.

Heeft u een klacht of wilt u opzeggen?

U kunt ons makkelijk bereiken via één van de onderstaande formulieren.

Ik heb een klacht Ik wil opzeggen

Adressen

Bezoekadres:
Schutstraat 120 7901 EH Hoogeveen 

Postadres:
Postbus 50000 7900 RP Hoogeveen