Veel gestelde vragen over aanslag metro  Londen

Klantgericht verzekeren bij Unigarant

Wij willen u zo goed mogelijk helpen met onze verzekeringen en service. Daarbij zijn wij altijd benieuwd wat beter kan. Door ons dit te laten weten helpt u mee aan het verbeteren van onze klantgerichtheid. Heeft u tips over onze schadebehandeling? Onze communicatie? Of misschien onze verzekeringen zelf? Laat het ons weten!

Onze verzekerden geven ons een 8,2!

Iedere dag doen wij onderzoek naar de tevredenheid van onze klanten. Dat doen wij samen met Feeddex. Dat is een onafhankelijk bureau dat gespecialiseerd is in klantonderzoek. Onze klanten geven ons gemiddeld een 8,2. Een ruime voldoende, maar het kan altijd beter!   

Lees meer over de beoordelingen die wij hebben mogen ontvangen.              

Wat vindt u van ons?

Uw mening is erg belangrijk voor ons. Want daarmee verbeteren wij onszelf stap voor stap.  En met veel kleine stapjes, maken we een groot verschil. Laat het ons daarom vooral weten als u een opmerking, idee of klacht heeft. Daarmee helpt u ons en uzelf weer een stapje verder!

Door uw mening te laten weten hebben wij al vele verbeteringen gedaan.

Klachtbehandeling

Bent u ontevreden over onze dienstverlening of producten? Dan zien wij dat als klacht. Lees meer over hoe onze klachtbehandeling in zijn werk gaat.