Heeft u vragen over het Coronavirus? Bekijk onze veelgestelde vragen.
Wegens technisch onderhoud zijn enkele onderdelen op Unigarant.nl niet beschikbaar vanaf woensdag 4 augustus 22.00 uur tot donderdag 5 augustus 0.30 uur.
Heeft u vanwege de bosbranden of overstromingen (natuurramp) vragen over uw reis- en annuleringsverzekering?
Heeft u door de wateroverlast in Limburg schade aan uw woonhuis, inboedel of een voertuig? Check hier onze veelgestelde vragen.

Schade melden Vrijetijdsverzekering

Bent u slachtoffer van diefstal of heeft u schade aan uw camper, caravan, vrijetijdsuitrusting of mobiele apparatuur? En wilt u de schade op een eenvoudige en snelle manier melden? Lees hier dan wat u moet doen.

Schade aan uw camper?

Maak dan hier een afspraak met een geselecteerde reparateur bij u in de buurt. Zij zorgen voor de schademelding bij ons. U hoeft zelf geen schadeformulier in te vullen.

Schade aan uw caravan?

Voor schade aan uw caravan werken wij samen met Dealerrepair en Omnia. Maak hier een afspraak met een geselecteerde reparateur bij u in de buurt. De schadehersteller meldt de schade bij ons en regelt de schadebehandeling van uw caravan.

Meld hier uw schade

Wat gebeurt er als u een schade bij ons hebt gemeld?

Na een schademelding nemen wij uw schademelding in behandeling. Bekijk welke stappen wij nemen wanneer u een schade bij ons heeft gemeld. 

Samenwerking met de beste schadeherstellers

Unigarant werkt alleen met de beste schadeherstellers. Daardoor bent u gegarandeerd van een correcte en snelle oplossing.

Veelgestelde vragen

Hoe kunt u de schade melden?
Waar kunt u de schade het beste laten repareren?

Bij schade aan uw camper, caravan of mobiele apparatuur heeft u veel voordeel als u naar een reparateur gaat die door ons is geselecteerd. Daar leest u hier meer over.

Wat gebeurt er als u de schade heeft gemeld?

Dan nemen wij uw schade in behandeling. Benieuwd hoe dat gaat? Dat leggen wij hier aan u uit.