Wanneer ontvangt u een bericht van ons?

Wij doen er alles aan om zo snel mogelijk te reageren. Hieronder ziet u hoelang dat op dit moment duurt.

Het is drukker dan normaal. Wij doen ons best om binnen 15 werkdagen te reageren en voor u aan de slag te gaan.

Heeft u uw schade al gemeld?

En wilt u aanvullende gegevens aanleveren? Dat kunt u eenvoudig doen via Document toevoegen. Of stuur een e-mail naar schade@unigarant.nl. Vermeld in het onderwerp van uw e-mail altijd uw schadenummer. Deze bestaat uit acht cijfers.

Vragen over de afhandeltermijn

Hoeveel werkdagen duurt het voordat ik een bericht van jullie krijg?

Na de schademelding krijgt u binnen vijf werkdagen een bericht van ons. Als het druk is, dan kan deze standaard reactietermijn oplopen. Wij doen er altijd alles aan om zo snel mogelijk te reageren. Hierboven ziet u hoe lang dat op dit moment kan duren.

Welk bericht ontvang ik van jullie na mijn schademelding?

Na de schademelding krijgt u een bericht van ons. U kunt vier verschillende berichten van ons krijgen. Lees hier welke berichten dat zijn.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn schade vergoed krijg

Nadat u van ons een bericht ontvangt dat uw schade vergoed wordt, maken wij binnen vijf werkdagen het bedrag aan u over.

Waarom duurt het zo lang voordat ik iets van jullie hoor?

Dat heeft met verschillende dingen te maken. Door een storm, door natuurrampen of problemen bij een luchtvaartmaatschappij kan het ineens ontzettend druk worden. Dit noemen wij calamiteiten.

Daarnaast is het ook voor ons lastig om collega's te vinden.

Hoe kan ik contact opnemen?

U kunt op verschillende manieren contact met ons opnemen. Is het druk bij ons? Dan adviseren wij u een e-mail te sturen.