Heeft u vragen over de drukte op Schiphol en uw verzekering? Lees hier onze antwoorden.
De afhandeltermijn voor schademeldingen op reis- en mobiliteitsverzekeringen is langer dan u van ons gewend bent. Lees meer.
Door technisch onderhoud kunt u van woensdag 5 oktober 22:00 uur tot donderdag 6 oktober 01:00 uur, geen wijzigingen aanbrengen in uw verzekering(en).

Klachtbehandeling Unigarant

Unigarant streeft naar een snelle en correcte dienstverlening. Het kan gebeuren dat u ontevreden bent over onze dienstverlening of producten. Dat zien wij als een klacht. Een goede klachtregistratie en klachtafwikkeling helpen ons om u beter te begrijpen en hiervan te leren. Zo kunnen wij onze dienstverlening verbeteren.

Wij registreren alle klachten. U kunt uw klacht telefonisch, schriftelijk of via het klachtformulier bij ons melden. Aan de telefoon kunnen wij uw klacht registreren en indien mogelijk direct oplossen. Is een oplossing niet meteen mogelijk of ontvangen wij uw klacht schriftelijk dan neemt onze afdeling Klachtenmanagement uw klacht in behandeling. U ontvangt altijd binnen vijf werkdagen na registratie van uw klachtmelding een ontvangstbevestiging. Meestal weet u dan al waar u aan toe bent en anders hoort u hoeveel meer tijd nodig is.


Komen we er samen niet uit, dan kunt u terecht bij het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (KiFid). Unigarant is hierbij aangesloten onder nummer 300.007954. U moet wel eerst uw klacht bij ons hebben ingediend.


Hebben wij u niet correct geholpen dan kunt u een klacht indienen via het klachtenformulier.