Bent u ontevreden over onze dienstverlening of producten?

Dan zien wij dat als een klacht. Lees meer over hoe onze klachtbehandeling in zijn werk gaat.

Hebben wij u niet correct geholpen?

U kunt uw klacht indienen via het klachtformulier.

U heeft een klacht gemeld. En dan?

Wij registreren alle klachten. U kunt uw klacht telefonisch, schriftelijk of via het klachtformulier bij ons melden. Aan de telefoon kunnen wij uw klacht registreren en indien mogelijk direct oplossen. Is een oplossing niet meteen mogelijk of ontvangen wij uw klacht schriftelijk? Dan neemt onze afdeling Klachtenmanagement uw klacht in behandeling. U ontvangt altijd binnen vijf werkdagen na registratie van uw klachtmelding een ontvangstbevestiging. Meestal weet u dan al waar u aan toe bent en anders hoort u hoeveel meer tijd nodig is.

Komen we er samen niet uit?

Dan kunt u terecht bij het Klachteninstituut FinanciĆ«le Dienstverlening (KiFid). Unigarant is hierbij aangesloten onder nummer 300.007954. U moet wel eerst uw klacht bij ons hebben ingediend.