Wij reageren altijd binnen 5 werkdagen
U kunt ons makkelijk bereiken, zowel schriftelijk als telefonisch. Een inhoudelijk reactie op uw vraag, schadeaangifte of klacht volgt zo snel mogelijk.
Als wij een e-mail of brief van u ontvangen dan reageren wij altijd binnen 5 werkdagen. Maar meestal ontvangt u binnen 2 werkdagen bericht. Denk hierbij aan:
- antwoord op uw vraag of klacht;
- verwerking van de aanvraag van een nieuwe verzekering;
- verwerking van de aanvraag van een document, zoals een (kopie) polis of groene kaart;
- doorvoering van een wijziging van bestaande verzekering;
- behandeling van uw schadeaangifte;
- betaling van uw geld na vaststelling van de schade-uitkering.
Stuur uw bericht bij voorkeur via het contactformulier. U ontvangt dan het snelst een reactie.
Duurt het te lang?
Reageren wij niet snel genoeg? Dien dan hierover een klacht in bij ons.
Telefonisch contact
Als u ons als klant belt via 088 299 38 82 dan krijgt u een keuzemenu.
Sociale media
Tijdens kantooruren zijn wij via Twitter en Facebook bereikbaar voor vragen, opmerkingen en klachten.
Een calamiteit
Heeft u te maken met een calamiteit? Zoals een aanslag of een natuurramp? Bij zo'n calamiteit kunnen wij u misschien niet direct persoonlijk helpen. De belangrijkste vragen en antwoorden hebben wij voor u op rij gezet.