Wij reageren altijd binnen 5 werkdagen

U kunt ons makkelijk bereiken, zowel schriftelijk als telefonisch. Een inhoudelijk reactie op uw vraag, schadeaangifte of klacht volgt zo snel mogelijk.

Als wij een e-mail of brief van u ontvangen dan reageren wij altijd binnen 5 werkdagen. Maar meestal ontvangt u binnen 2 werkdagen bericht. Denk hierbij aan:

  • antwoord op uw vraag of klacht;
  • verwerking van de aanvraag van een nieuwe verzekering;
  • verwerking van de aanvraag van een document, zoals een (kopie) polis of groene kaart;
  • doorvoering van een wijziging van bestaande verzekering; 
  • behandeling van uw schadeaangifte;
  • betaling van uw geld na vaststelling van de schade-uitkering.

Stuur uw bericht bij voorkeur via het contactformulier. U ontvangt dan het snelst een reactie.

Duurt het te lang?
Reageren wij niet snel genoeg? Dien dan hierover een klacht in bij ons.

Telefonisch contact

Als u ons als klant belt via 088 299 38 82 dan krijgt u een keuzemenu.

Sociale media

Tijdens kantooruren zijn wij via Twitter en Facebook bereikbaar voor vragen, opmerkingen en klachten.

Een calamiteit

Heeft u te maken met een calamiteit? Zoals een aanslag of een natuurramp? Bij zo'n calamiteit kunnen wij u misschien niet direct persoonlijk helpen. De belangrijkste vragen en antwoorden hebben wij voor u op rij gezet.