Heeft u vragen over het Coronavirus? Bekijk onze veelgestelde vragen.
Heeft u vanwege de bosbranden of overstromingen (natuurramp) vragen over uw reis- en annuleringsverzekering?
Heeft u door de wateroverlast in Limburg schade aan uw woonhuis, inboedel of een voertuig? Check hier onze veelgestelde vragen.

Ons keuzemenu om u sneller te helpen

Als u ons belt, krijgt u een keuzemenu. Wij gebruiken dit menu om u met de juiste persoon door te verbinden. En om u nog sneller te kunnen helpen, is het handig als u het polis- of schadenummer bij de hand heeft.

Het telefoonnummer waarop we te bereiken zijn is 088 299 38 82. Voor een 088-nummer betaalt u lokale, lagere kosten. Uw telefoonprovider kan echter toch extra kosten in rekening brengen. Daar kunnen wij niets aan doen. Neem in dit geval contact op met uw provider.

Opbouw keuzemenu
Het menu bevat 4 keuzemogelijkheden:

  • Keuze 1 voor een nieuwe schade, diefstal of annulering van de reis.
  • Keuze 2 voor een eerder gemelde schade, diefstal of annulering van de reis.
  • Keuze 3 voor een vraag over een lopende verzekering of het doorgeven van wijziging in de verzekering.
  • Keuze 4 voor een aanvraag of vraag over een offerte.

Keuze 1 en 2

Als u kiest voor 1 of 2, dan wordt u doorverbonden met de afdeling Schade.

Keuze 1 is voor een vraag over een nieuwe schade, diefstal of annulering van een reis. Kies 2 als u een vraag heeft over een eerder gemelde schade, diestal of annulering.

Keuze 1

Kiest u voor 1, dan wordt u doorverbonden met de afdeling schade. Wij vragen u om uw polisnummer in te toetsen om u sneller te kunnen helpen. Op basis van het polisnummer, wordt u doorverbonden met de juiste medewerker.

Heeft u het polisnummer niet bij de hand, dan brengen wij u via een nieuw keuzemenu alsnog in contact met de juiste medewerker. Het gaat dan om de volgende keuzes:

  • Toets 1: voor auto, motor of camper
  • Toets 2: voor bromfiets of scooter
  • Toets 3: voor annulering of onderbreking van uw reis
  • Toets 4: voor uw reisverzekering
  • Toets 5: opstal of inboedel
  • Toets 6: voor fiets
  • Toets 7: caravan
  • Toets 8: voor watersport

Keuze 2

Kiest u voor 2, dan wordt u doorverbonden met de afdeling schade. Wij vragen u om uw schadenummer in te toetsen om u sneller te kunnen helpen. Op basis van het schadenummer, wordt u doorverbonden met de juiste medewerker.

Heeft u het schadenummer niet bij de hand, dan brengen wij u via een nieuw keuzemenu alsnog in contact met de juiste medewerker. Het gaat dan om de volgende keuzes:

  • Toets 1: voor auto, motor of camper
  • Toets 2: voor bromfiets of scooter
  • Toets 3: voor annulering of onderbreking van uw reis
  • Toets 4: voor uw reisverzekering
  • Toets 5: opstal of inboedel
  • Toets 6: voor fiets
  • Toets 7: caravan
  • Toets 8: voor watersport

Keuze 3 en 4

Kiest u voor 3 of 4, dan verbinden wij u met de afdeling polisinformatie.

Met keuze 3 kunt u een vraag stellen over een lopende verzekering. Heeft u een vraag over een nieuwe verzekering of een offerte? Kies dan voor keuze 4.

Keuze 3

Via keuze 3 wordt u doorverbonden met de afdeling polisinformatie. Wanneer u uw polisnummer intoetst, dan verbinden wij u direct door met de juiste medewerker.

Heeft u het polisnummer niet bij de hand, dan brengen wij u via een nieuw keuzemenu alsnog in contact met de juiste medewerker. Het gaat dan om de volgende keuzes:

  • Toets 1: voor reis- of annuleringsverzekering
  • Toets 2: voor fiets
  • Toets 3: voor bromfiets
  • Toets 4: voor auto- motor- of camperverzekering
  • Toets 5: voor woonpakket of caravanverzekering
  • Toets 6: voor watersport

Keuze 4

En kiest u voor 4, dan verbinden wij u door met onze afdeling verkoop en advies.