Wij proberen altijd binnen 5 werkdagen te reageren

U kunt ons makkelijk bereiken, zowel schriftelijk als telefonisch. Een inhoudelijk reactie op uw vraag, schadeaangifte of klacht volgt zo snel mogelijk.

Vaak ontvangt u binnen 2 werkdagen al bericht. Denk hierbij aan:

  • antwoord op uw vraag of klacht;
  • verwerking van de aanvraag van een nieuwe verzekering;
  • verwerking van de aanvraag van een document, zoals een (kopie) polis of groene kaart;
  • doorvoering van een wijziging van bestaande verzekering; 
  • betaling van uw geld na vaststelling van de schade-uitkering.

Stuur uw bericht bij voorkeur via het contactformulier. U ontvangt dan het snelst een reactie.

Heeft u een schade gemeld?
Na uw schademelding gaan onze schadebehandelaars zo snel mogelijk voor u aan de slag. Normaal gesproken krijgt u binnen vijf werkdagen een reactie. Soms is het drukker dan normaal, bijvoorbeeld na een grote storm of door natuurrampen. Ook dan doen wij er alles aan om zo snel mogelijk te reageren. Lees hier wat op dit moment onze reactietermijn is voor uw verzekering.

Duurt het te lang?
Reageren wij niet snel genoeg? Dien dan hierover een klacht in bij ons.

Telefonisch contact

Als u ons als klant belt via 088 299 38 82 dan krijgt u een keuzemenu.

Sociale media

Tijdens kantooruren zijn wij via Twitter en Facebook bereikbaar voor vragen, opmerkingen en klachten.

Een calamiteit

Heeft u te maken met een calamiteit? Zoals een aanslag of een natuurramp? Bij zo'n calamiteit kunnen wij u misschien niet direct persoonlijk helpen. De belangrijkste vragen en antwoorden hebben wij voor u op rij gezet.