Contact met Unigarant

U kunt ons gemakkelijk benaderen via de site, per e-mail, schriftelijk, per fax, telefonisch en via Social Media.

Maar misschien staat het antwoord op uw vraag ook al wel tussen de veelgestelde vragen. Mocht het antwoord er niet bij staan dan kunt u kiezen uit een van onderstaande mogelijkheden:

Contactformulier

Vragen kunt u direct stellen via het contactformulier. Lees hier hoe snel u een reactie van ons kunt verwachten. Heeft u vragen over de inhoud van een verzekering? Neem dan contact op met uw adviseur.

Klachtenformulier

Bent u ontevreden over onze dienstverlening? Klachten kunt u indienen via het  klachtenformulier. Lees hier meer over onze klachtbehandeling.

Telefoonnummers

Telefoonnummer voor klanten: 088 299 38 82
Unigarant is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 8.30 tot 18.00 uur. Als u uw polis- of schadenummer bij de hand hebt, kunnen we u sneller van dienst zijn. U krijgt een keuzemenu.
Na uw keuze wordt u soms binnen enkele seconden maar altijd binnen 5 minuten te woord gestaan. De gemiddelde wachttijd van het afgelopen half jaar was maximaal 1 minuut.
Voor bellen naar een 088-nummer betaalt u het lokale tarief. Sommige telefoonproviders rekenen extra kosten voor mobiel bellen naar een 088-nummer.

Telefoonnummer voor tussenpersonen of leveranciers: 0528 299 999.
U krijgt een keuzemenu.

Social Media

Tijdens kantooruren zijn wij via Twitter en Facebook bereikbaar voor vragen, opmerkingen en klachten. Meer over Unigarant op Social Media.

 Volg ons op Twitter

 Like ons op Facebook 

 

Contactgegevens

Bezoekadres:
Schutstraat 120
7901 EH  HOOGEVEEN
Download de routebeschrijving

Postadres
Postbus 50.000
7900 RP HOOGEVEEN