Onze verbeteringen

Wij leren graag van u. Daarom doen wij dagelijks onderzoek samen met Feeddex naar onze klachtenafhandeling, schadeafhandeling en klantenservice. Iedereen die contact met ons heeft gehad, krijgt van ons een vragenlijst. Daarin vragen wij bijvoorbeeld:

  • of wij u deskundig hebben geholpen;
  • of wij goed met u meedenken;
  • of wij genoeg met u meeleven.

Ook vragen wij u om ons een cijfer te geven. En om een uitleg van dat cijfer. Zo komen we erachter waarom u tevreden of juist ontevreden bent. Lees meer over welke cijfers wij scoorden.

Top 3 verbeteringen

Dit hebben wij tot nu toe verbeterd.

  1. Wij houden u op de hoogte van de schadebehandeling. Ook als het langer duurt dan verwacht.
  2. Ons keuzemenu aan de telefoon is korter. Hierdoor komt u sneller bij de juiste medewerker terecht.
  3. U krijgt voortaan heldere en begrijpelijke brieven en e-mails van ons.