Patrick van den Berg

Wat betekent (50 jaar) Unigarant voor jou?
"Iets om trots op te zijn. Je werkt voor een bedrijf dat al 50 jaar bepaalde normen en waarden hooghoudt en dat is vrij uniek. Dat ik daar onderdeel van mag zijn en daaraan kan bijdragen, dat vind ik mooi! En ik vind het ontzettend leuk dat Unigarant daar weer aandacht aan besteed als feestjaar, dat is cool!"

Hoe heb jij in 2021 de slingers opgehangen in je werk?
"Ik mag heel graag de boel een beetje opschudden en dingen anders dan anders aanvliegen. Ik hou ervan als er een beetje reuring is (niet teveel 😉) en dat kan zowel werk inhoudelijk zijn als informeel met collega’s. Kantoorhumor is belangrijk!"

Wat maakte het een feestje om ook in 2021 bij Unigarant te werken?
"Er is vrijheid om dingen anders dan anders te kunnen doen en dat te ontdekken. Ik ben trots dat ik hier elke dag weer aan de slag kon gaan. We konden met het bedrijf op allerlei manieren impact maken. We hielpen klanten van negatief naar positief. En elke keer dat ik daar iets aan bijdroeg of kon zorgen dat klanten (of collega’s) konden profiteren, maakte het voor mij zo leuk."

Heb je een favoriet Unigarant-feestje?
"Dat is een goede vraag! Er zijn zoveel leuke feestjes geweest. Ik denk dan toch vooral aan het feestje van de Personeelsvereniging. Toen gingen we abseilen van het dak van het pand en er was een barbecue. Het was levendig, een groot spektakel en we hebben lekker gegeten en gekletst: voor ieder wat wils. Dan is voor mij een feestje wel geslaagd!"

Terug naar sociaal jaarverslag